کعـبه خـیال

دل من داند و من دانم و دل داند و من...

کعـبه خـیال

دل من داند و من دانم و دل داند و من...

از اولِ اول...

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ

جلو مى روى و دقیقا مى رسى به همان نقطه ى اول ... 

و این سخت ترین شروع و هیجان انگیزترین تجربه ایست که مى توانست پیش بیاید! 

از اول شروع کردن براى تصمیم گرفتن! 

.

.

.

چگونه خواهد شد؟ 

سوالى است که همیشه درگیرش مى شوم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
مَحْرَم راز

شروع

چگونه خواهد شد؟

نظرات  (۱)

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۵ فرزانه سادات
به به سلام علللللیکم!!!
نظر خصوصی نزار بابا بتونم ج بدم دو ساعن نیام وبت
چه عجببببببببب گفتم لابد رمزتو یادت رفته

ما کنکور داریم یا شما؟
پاسخ:
به به سلاااام کنکورى 
چرا منم کم پیدا شدم واقعاً؟ D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی