کعـبه خـیال

دل من داند و من دانم و دل داند و من...

کعـبه خـیال

دل من داند و من دانم و دل داند و من...

حال مرا حافظ و فالش اینگونه حکایت مى کنند

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ب.ظ

و حافظ و فالش حال مرا اینگونه حکایت مى کنند...:

درد عشقى کشیده ام که مپرس

زهر هجرى چشیده ام که مپرس

گشته ام در جهان و آخر کار

دلبرى برگزیده ام که مپرس

.

پ.ن١: طلبیده واژه ى زیباتریست...

پ.ن٢: وقتى دوباره حالت خوب مى شود! همان حالى که مدتها منتظرش بودى برمى گردد!

.

٤مهر٩٦

فرداست!...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۴
مَحْرَم راز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی